fout 0x800ccc92

vista
Klik hier voor overzicht
van foutmeldingen

foutmelding-0x800ccc92-email

Aangepast zoeken

De foutmelding-0x800ccc92-email kan verschijnen wanneer uw instellingen niet correct zijn in Outlook of Outlook-Express. Het wachtwoord of de gebruikersnaam zijn dan niet goed ingevoerd.

Een andere foutmelding? Klik hier voor een overzicht van foutcodes.

De volgende melding verschijnt wanneer u uw mailprogramma opent en berichten wilt binnenhalen of verzenden:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'alias on Server', Server: 'server', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Port 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92

Steeds weer wordt het wachtwoord voor Outlook Express of Outlook gevraagd. De foutmelding-0x800ccc92-email kunt u proberen op te lossen door de juiste gegevens in te voeren.

Uw accountnaam controleren in Outlook Express

  • Klik op Accounts in het menu Extra.
  • Open het tabblad E-mail en klik op uw e-mailaccount.
  • Klik op Eigenschappen en open het tabblad Servers.

    Let op!: Bij veel providers is de de loginnaam (gebruikersnaam) dezelfde is als het volledige e-mail adres. Controleer dat voor uw account!


    Maak uw keuze voor het instellen en configureren van uw e-mail:

    Info over instellen  Express | XP | 2002 | 2003 | 2007 | Vista | Live-mail | 2011


    Meer foutmelding-0x800ccc92-email (0x800CCC79-0x800CCC78)
    Meer foutmelding-0x800ccc92-email (0x800CCC19)
    Meer foutmelding-0x800ccc92-email (0x800CCC0F)


  •  
       
       Vorige pagina